• 0 głosów
    Zagłosuj
    Rozwiązane

    oferty i realizacji

    sugestia
    przede wszystkim nie jest tak idealnie z dojazdem i nawierzchnią na parkingu.nie jasne są rozpoczęcia i zakończenia doby.oferta 14 dni z mapką 12o zł zmieniła się na 145 zł.Samo podejście osoby obsługującej nie jest przyjazdne klientom.Nie polecam tego parkingu. edytuj post

    anonim 2010-07-27 13:24

    Komentarze

  • Odpowiedź główna Witamy uprzejmie,

    Proszę szanownej Pani / szanownego Pana,
    Pozwolę sobie odpowiedzieć na zarzuty kolejno w punktach:

    1. Dojazd - proszę dokładnie przeanalizować mapkę dojazdu oraz opis tekstowy. Z obydwu wynika, że:

    a) Jadąc od strony Kraków/Wrocław należy z Al. Krakowskiej należy:

    - skręcić przy pierwszym MC'Donald (po prawej stronie) w prawo w celu dokonania zawrotki z powrotem na kierunek Kraków/Wrocław,
    - następnie przejechać 150m i skręcić w prawo, w ul. Pawła Lipowczana, przed salonem samochodowym firmy Ford,
    - następnie dojechać tą ulicą prosto do końca, a ostatnia brama po lewej to Parking Pod Lotniskiem (są też oznaczenia)

    Można też wybrać drugą opcję dojazdu (jest na mapce). Wtedy trzeba przejechać MC'Donalds prosto (200m) i po prostu zawrócić na następnym skrzyżowaniu (rondo) ulic Franciszka Hynka z Aleją Krakowską. A następnie dojechać do salonu samochodowego firmy Ford (350m) i przed nim skręcić w prawo w ul. Pawła Lipowczana; dojechać tą ulicą prosto do końca, a ostatnia brama po lewej to Parking Pod Lotniskiem (są oznaczenia)

    b) Jadąc od strony centrum Warszawy należy:

    - Licząc od skrzyżowania ulic Franciszka Hynka i Alei Krakowskiej, należy dojechać do salonu samochodowego firmy Ford (350m prosto) i przed nim skręcić w prawo w ul. Pawła Lipowczana; dojechać tą ulicą prosto do końca, a ostatnia brama po lewej to Parking Pod Lotniskiem (są oznaczenia)

    2. Nawierzchnia - Parking Pod Lotniskiem posiada w 95% nawierzchnię z płyt żelbetonowych, a w 5% z utwardzonego szutru. Jest to bardzo dobre rozwiązanie, gdyż powierzchnia taka nie przyjmuje wody i jest odporna na warunki drogowe. Jednakże rozumiem, iż do idealnej równości asfaltowej nam daleko. Niemniej jednak poza lekkimi wybrzuszeniami krawędzi płyt i nierównościami spowodowanymi bieżącym ruchem na parkingu (z które najmocniej przepraszamy) nie odnotowano żadnych dziur czy jakichkolwiek zagrożeń dla pojazdów naszych klientów. Proszę też zwrócić uwagę na fakt, że konkurencyjne parkingi umiejscowione są w przeważającej większości w szczerym polu, a ich powierzchnia obok betonu nawet nie leżała.

    Warto dodać, że Parking Pod Lotniskiem położony jest na podwyższeniu terenu (od 2m do 5m) względem otoczenia, zatem naszym klientom nie zagrażają powodzie ani podtopienia.

    3. Rozpoczęcie i zakończenie doby parkingowej:

    a) Cytat z regulaminu parkingu:

    "Doba parkingowa rozpoczyna się o godzinie 0:00 (dnia przyjazdu na parking) a kończy się o godzinie 23:59 (tego samego dnia), etc."

    Co oznacza, że doba parkingowa rozpoczyna się w dniu przyjazdu na parking i tenże dzień jest liczony jako pierwsza rozpoczęta doba. Proszę zrozumieć, że pojazd naszego klienta jest objęty ochroną i ubezpieczeniem już w dniu przyjazdu na parking, a nie od dnia następnego. Zatem dlatego opłata parkingowa obejmuje dzień przyjazdu, a nie jest liczona np. od dnia następnego.

    b) Promocja "Przyjedź z Mapką" - czternaście dni parkowania kosztuje 120zł, piętnaście i szesnaście dni parkowania kosztuje 140zł; każda następna rozpoczęta doba parkingowa kosztuje 5zł, a wszystkie podane ceny zawierają należny 22% podatek VAT (cennik promocji jest stały). Sytuacja, w której cena może wzrosnąć do poziomu 145zł może wynikać tylko z dwóch sytuacji:

    - opóźnionego powrotu na parking (np. spóźniony samolot) i przekroczenia opłaconego czasu parkowania; wtedy dopłata w pierwszej kolejności obejmuje wyrównanie względem opłaconej kwoty, a kwoty należnej.

    - ewentualnej pomyłki pracownika (w końcu to tylko ludzie i zdarzyć się może), którą natychmiast należy reklamować i która to od razu zostanie przy kliencie bardzo dokładnie wyjaśniona; nasza firma nigdy nie oszukała żadnego klienta i zapewniam, że to się nie zdarzy - wyznajemy zasadę fair play, gdyż jak wiadomo dobry interes jest wtedy, kiedy obydwie strony są zadowolone, a nie kiedy jedna jest oszukiwana.

    4. Poziom obsługi parkingu - bardzo dziękujemy za uwagę o niewłaściwym podejściu obsługi parkingu do klienta i w związku z tym prosimy o przesłanie nam kilku poniższych informacji w celu zweryfikowania i wyjaśnienia zaistniałej sytuacji:

    a) Pana/Pani Imię i Nazwisko
    b) Data przyjazdu na parking
    c) Nr rejestracyjny pojazdu parkującego
    d) Nr kontaktowy

    Powyższe informacje proszę wysłać na adres aisoffice@gmail.com lub proszę zadzwonić pod numer +48 502454522 (pn-pt 10:00 - 16:00).

    Za zaistniałą sytuację najmocniej przepraszamy i gwarantujemy, że nigdy więcej się ona nie powtórzy. Każdy z naszych pracowników obowiązany jest przestrzegać kodeksu etycznego firmy i od każdego wymagana jest wysoka i nienaganna kultura osobista.

    Mam nadzieję na szybki kontakt i zmianę Pana/Pani oceny naszego parkingu po wyjaśnieniu wszystkich spornych kwestii. Nie unikamy odpowiedzialności.

    Pozdrawiamy serdecznie,
    Parking Pod Lotniskiem

    www.parking-lotnisko.eu
    rezerwacje24@gmail.com
    infobox24@gmail.com
    Rezerwacje/Info (24h): +48 504219655
    2010-07-31 09:52

Dodaj komentarz

« powrót

Dodaj nową sugestię

Odpowiadają na sugestie :

  • ppl

Aktywni użytkownicy :


więcej »